marți, 23 iunie 2009

leapsa dintai

am primit-o acum cateva zile. numarul meu preferat este trei deci :)

3 locuri unde as vrea sa merg: acoperis pe intercontinental (cred ca as vrea sa inot in piscina de acolo), pe varful turnului Eiffel si in China de Revelion...;)

3 persoane publice pe care le admir: Chirila Tudor, Sunny de la POD si Kat von D

3 filme pe care le-as vedea de n ori: lemony snickers, into the wild, 8 mile

3 persone dragi: fratele meu, sa-o-tiu a mea, si amanta desigur ;))

3 melodii de suflet: POD-Alive, Flyleaf- Cassie, Eddie Veder-Big hard Sun

3 carti preferate: Marile Sperante, Zece negri mititei, Adversarul

Multumesc zambareato :). De trei ori cate cinci

6 comentarii:

  1. cu placere, scumpo. imi place ce-ai scris.
    >:D< de cinci ori cate trei.

    RăspundețiȘtergere
  2. hihi, ma bucur mult ca iti place :D

    RăspundețiȘtergere
  3. chestia asta mi-a amintit de mine! eu am momente in care ma gandesc: unde as vrea sa fiu acum ,ce sa fac,ce sa mananc ..cu cine saa fiu?...pt altii poate sa insemne o mica retrezire a amintirilor copilariei adolescentine! mai stii oracolele din cls a V-a?..o e imposibil sa nu...!! hai indoaie coltul si scrie..SECRET!!!:D...

    RăspundețiȘtergere
  4. ..mah..vezi ca de fapt cele 3 persoane dragi sunt 5 :D

    RăspundețiȘtergere