marți, 28 iulie 2009

adagio egoist

ma las purtata de valuri pe care nu le vad...
as vrea sa ii pot spune ca am renuntat sa mai cred.
sa poata intelege si el ca e prea urat.
as vrea sa fie o banca.
si pe ea sa stea eul meu.
si sa taca.
doar sa gandeasca.
ce vrea el de la mine?
de ce ma chinuie?
raspunde-mi..
Nici el nu stie.
Imi spune doar atat:
- M-am pierdut. Gaseste-ma. M-am ratacit. Cauta-ma. Singurul indiciu pe care ti-l pot da e ca sunt al tau. Stiu doar atat dar te rog mult...

Cauta-ma.

Iar eu..ascultam strigareai cumplita.

Inca il caut. Si tot nu imi dau seama...

De ce vrea atat de mult sa il caut?

8 comentarii:

  1. de ce nu pot renunta la el? de ce nu pot sa opresc cautarea? :(

    RăspundețiȘtergere
  2. e o compozitie puternica.te felicit.

    RăspundețiȘtergere
  3. Probabil faptul ca il cauti si vrea sa fie cautat e o confirmare a sentimentelor dintre voi...

    RăspundețiȘtergere
  4. @wanna :hmmm..stii..ieri am gasit o chestie interesanta..eul e cel care stocheaza trairile individului iar sinele sau e cel care le organizeaza..
    Si asa e ..
    Legatura dintre cele doua nu poate fi rupta ;)
    @Mada: Sunt multe lucruri pentru care iti multumesc dar cel mai important e acela ca ma intelegi
    @5zambete: poate nu noi ar trebui sa cautam ci sa asteptam cautarea pe care El-ul fiecareia ar trebui sa o initieze. Asteptarea e una dintre cele mai grele lucruri de facut. Dar odata cu ea vei fi binecuvantata si cu intelepciune :). Imi doresc sa fii fericita. Si asteptarea ta sa fie rasplatita

    RăspundețiȘtergere
  5. "as vrea sa fie o banca.
    si pe ea sa stea eul meu.
    si sa taca" - hmmm... foarte frumos spus... Mai trec pe-aici...

    RăspundețiȘtergere
  6. diana...nu e asa usor sa pierzi o parte din tine.... el face parte din tine...orice lucru rau pe care vrei sa il lasi in urma o sa te bantuie...dar poti intr-un fel sau altul sa te imprietenesti cu el. gaseste-l , accepta-l!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. ti-am oferit un premiu. intra pe blogul meu, sa vezi >:D<

    RăspundețiȘtergere