sâmbătă, 18 iulie 2009

despre ziua ei...

tocmai am primit un telefon..
hihi..de la Raluca..
si mi-a povestit ca azi e ziua ei...
;;)
asa ma bucur pentru ea..
sper Raluca mea draga ca anul asta va fi pentru tine un an plin de lacrimi de bucurie, de ganduri de pace, de implinire, un an in care inima ta luptatoare si sensibila va privi cu incredere in ceea ce ii sta in fata..
vreau sa iti fac cadou aceasta mica postare..
mie dor de tine...
sa te bucuri astazi, sa te bucuri de fiecare raza de soare, fir de iarba,felie de tort, de fiecare bataie a vantului in parul tau cret...sa lasi parul tau desprins astazi;;)...

Raluca,

tu ai ceea ce prea putini mai au
tu ai o inima care lupta pentru dragoste..

multumesc pentru ca nu te opresti.
multumesc ca m-ai sunat.

4 comentarii:

  1. ah, mi-era dor de o postare de-a ta :) cu muuult suflet.
    sa-ti traiasca prietena. sa ramana asa cum zici tu ca e >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. ..she dlaguutz.. HB ralu >:D< :D si ne bucuram de cuvintele pe care le saditi domnia voastra in inima noastra ..

    RăspundețiȘtergere
  3. poate ca un simplu multumesc nu exprima in totalitate starea mea de bucurie. Multumesc este un cuvant prea simplu pentru multitudinea de sentimente care ma incearca, cu toate ca " multumesc' este cel mai suprem.
    Iti multumesc Diana, iti multumesc pentru cadoul facut. multumesc si pentru urarile de mai sus.
    [ vezi Diana de cate ori ti-am multumit? :). sunt de-a ta acum :d. Esti minunata.]

    RăspundețiȘtergere
  4. >:D< te imbratisez cu dor Raluca si de abia astept sa ne vedem sa iti mai dau alt cadou ;;)
    si sper sa vii si prin bucovina putintel asa sa iti arat toate locurile magice...


    @5zambete: ma bucur ca iti era dor si sper ca ne vom incuraja reciproc prin postarile noastre.Si imi place mult ce a scris Hainul despre tine si panza de paianjen ;;) Felicitari pt compliment

    @adda: beloved sisule mie dor de tine si mie muchos..

    RăspundețiȘtergere