marți, 29 septembrie 2009

onorarea lepsei

hihi...
cea de-a doua leapsa care am primit-o e de la 5zambete...
e grea tare tinand cont de faptul ca eu am primit-o acu o saptamana si
ceva si raspund de abia acum...
deci incepand cu inceputul sa biruim greul...
1. sunt kresta
2. imi place cum suna krestadia
3. desenez
4. inainte sa ma apuc sa raspund la leapsa desenam.
5. ii multumesc lui 5zambete pentru leapsa ;)
6. ascult radio guerilla
7. pentru ca sunt student normal.
8. imi place fotografia
9. am furat o revista omagiu (de fapt revista era pe gratis)
10. sunt dependenta de invartit.
11. citesc poezii pe marginea lacului
12. am o camera ciudata.
13. imi plac prajiturile
14. organizez petrecere surpriza
15. nu ma mai stresez cand merg la interviuri
16. ma intreb daca mama o sa citeasca ce am scris aici
17. cand fac cunostinta cu cineva primul lucru la care ma uit e culoarea ochilor
respectivei persoane
18. nu vorbesc exagerat de mult la telefon
19. gust si din dansul modern
20. citesc ce trebuie sa citesc
21. ma tund singura
22. vara asta m-am imbracat in rochite
23. iubesc marea si cred ca si ea ma iubeste pe mine
24. imi pare foarte rau ca anul asta am fost doar o singura data la mare
25. as vrea sa fiu o motociclista
26. voi face turul Europei in viitorul care este in viitor
27. incep sa ma doara degetele de la atata tastat
28. eu si Madalina cantam mereu cand sfintii vin
29. recunosc ca si Adda e implicata in cantat
30. sunt bucuroasa ca maine vine Raluca din america
31. sper sa ii arat partea frumoasa a tarii noastre
32. nu prea plang la filme
33. imi place sa stau singura
34. sunt cuceritoare de acoperisuri
35. pictez tot incepand de la pereti pana la degete si hartii mai mici
36. le raspund urat baietilor care comenteaza aiurea
37. cred in nebunia buna, nu in nebunia alba
38. beau mai putin de doi litri de apa pe zi
39. am fost in sighisoara
40. astazi am gasit 15 lei in meniul de la un restaurant
41. cand eram mica eram fana sailor moon
42. acum nu mai sunt fana nimanui
43. nu stiu cu cine sa votez deci sunt roman caragialist
44. nu fac pariuri
45. cateodata sunt obosita cronic( mult mai mult decat cred eu ca sunt)
46. cred ca daca iubim biruim
47. acum realizez ca am o mica obsesie cu 'a birui'
48. am aparut de doua ori pe tvr1 si atat( oricum nu m-au vazut decat putini oameni)
49. ma dau cu rolele numai prin Herastrau si pe strazi
50. ei cred ca sunt hippioata
51. am pescuit mult pesti mici din raul Moldova
52. imi este dor de prietenii cu care nu am mai vorbit dar ei nu stiu asta
53. imi place filmul into the wild
54. ma uit din cand mai des la south park
55. fratele meu a pus stapanire pe camera noastra din casa parinteasca
56. nu mai am alti frati decat fratele meu
57. ma intreb daca nu v-ati saturat sa cititi ce tot am scris eu pe aici
58. nu sunt cheesy, dar devin sentimentala din cand in cand
59. imi place ciocolata din orice tara
60. cand sunt la mare soarele ma iubeste mai mult decat in restul locurilor
61. inca nu imi doresc sa am copii
62. cand eram mica un doctor mi-a spus ca sunt dislexica, eu cred ca nu sunt
63. numai cand sunt cu adda sau cu oameni care nu inteleg limba romana vorbesc in
engleza
64. imi plac floricelele de pe campii
65. as vrea sa imi fac un tatuaj gratis cu un porumbel
66. mi-am dat seama ca nimeni nu ma iubeste asa cum ma iubesc parintii mei
nu glumesc cand scriu asta
67. pentru ca sunt flegmatica multi oameni mi-au acordat o a doua sansa.
sper sa se fi meritat
68. eu nu sunt cel mai bun om din lume
69. poate nici cel mai frumos
70. si stiu ca nu exist degeaba
71. chiar daca as face umbra pamantului as face-o pentru ca stiu ca pamantul
are nevoie de umbra mea
72. umbra mea are culoarea verde, cu reflexe mov
73. citesc Biblia
74. am o singura pereche de pantofi cu toc
75. din cand in cand vorbesc mai putin decat de obicei
76. sunt din trei locuri
77. cand am sa fiu si mai mare am sa caltoresc si mai mult
78. am primit un cercel handmade si voi primi si un inel handmade
79. imi place sa merg cu trenul
80. mi se pare o prostie sa bei bere in tren
81. port marimea la pantofi 39
82. de ziua mea nu am primit niciodata o minge de ping pong
83. waw, am ajuns la numarul asta
84. nu imi place de oul din centrul sucevei
85. stiu si eu putintica geografie
86. acum invat si istorie
87. si invat sa citesc in franceza
88. am 21 de ani si de abia saptamana trecuta am invatat sa merg pe bicicleta
89. stiu sa gatesc chiar daca nimeni nu ma crede
90. spre marea mea rusine faceam pipi pe mine cand eram mica
91. am o singura gaura in ureche
92. nu voi pune eticheta la aceasta postare.
93. urmatoarea mea achizitie va fi un aparat de fotografiat DSLR cred
94. daca s-ar inventa un job unde ai face doar ce ai tu chef si sa fii
extrem de bine platit mi-as depunde cv-ul
95. nu sunt innebunita de fashion dar le iubesc pe prietenele mele care
stiu sa se imbrace bine ( de fapt le iubesc pe toate)
96. nu mai stiu ce sa scriu despre mine
97. cei mai importanti nu sunt banii, ci oamenii care iti sunt aproape oricand
98. adorm foarte greu
99. multumesc ca ati avut atata rabdare sa cititi atatea randuri;)

Cu drag, a voastra simpla oama,
kresta
P.S: Si eu vreau sa dau mai departe leapsa pentru Curly-Raluca, Heartofinnocent si Aburica...:d

5 comentarii:

  1. sunt fericita cstigatoare a leapsei plus inca doi oameni , o sa reflectez la aceasta propunere si am sa revin cu o postare atunci cand o sa dispara norii negri de deasupra privirii mele. este o promisiune. 99 de lucruri care ma caracterizeaza deci????

    RăspundețiȘtergere
  2. so that's you..i knew it..i love everything about you!! and i miss you so much:(

    RăspundețiȘtergere
  3. cand sfintii vin
    marsaluind
    cand sfintii vin marsaluiiiiiiiiind
    as vrea sa fiu si eu cu ei
    cand sfintii vin marsaluiiiiiiiiind :)))

    mss >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Cea mai tare chestie ever,promit! mi-a placut in ultimul hal:D

    RăspundețiȘtergere