joi, 10 septembrie 2009

unde-mi esti sotie?

Ciudat!

Pana si ei se intreaba ce a patit dictatoarea.
De parca eu as sti sa le raspund.

Tanjesc sa mai aud inca o data cantand suflarea.
Ea cea care a avut puterea de impietri gandul si marea

Ah, sotie unde imi esti?

Unde te vei ascunde in vesnicia ce imi sta inainte?

E ca si cum mi te-a luat un alt taram.

Am auzit ecouri ale visului tau cu mine.

Eu nu fac prea multe.
Doar ca mai pictez din cand in cand.
Si de fapt pictez dorul de tine.
Prima oara cand am desenat ceva am plans.
Acum astept.
Si pictez.
Cu violet.
Verde.
Albastru.
Si rosu.

Tu sa dormi. Eu sa te trezesc. Si tu sa imi zambesti.

7 comentarii:

  1. ce imagini frumoase creezi 8->
    posteaza mai des, scumpa mea :">

    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. unde imi esti sotie ...? si reply-ul este ... unde imi esti sotie ..? pe strazi ale capitalei .. printre examene si biruinte se vad zambetele ca desenele pe care le pictezi in fiecare zi ...

    RăspundețiȘtergere
  3. de multe ori ma uit la ceea ce scrii si esti asa minunata si scrii in acelasi minunat mod precum esti ca ma lasi fara cuvinte..sotie draga..

    RăspundețiȘtergere
  4. Atunci cand pictezi... faci de fapt totul!

    RăspundețiȘtergere
  5. minunat si profund...

    ma bucur si eu sa te gasesc pe aici :D
    se prea poate sa ne cunoastem in curand :)
    poate mai vorbim...daca vrei..lasa-mi un id sau ceva :)

    [mda..am o "obsesie" pentru switchfoot..nu am numai "the beautiful letdown" da' astept sa apara "hello huricane" sa-l cumpar :D]

    RăspundețiȘtergere