marți, 12 mai 2009

o zi cu parul prins in agrafa

S-a gandit azi sa termine ce a inceput.
a crezut ca va fi mai interesant daca va fugi.
desigur , sa fuga dupa idee.

a fost sa se uite la oameni.stiti ce a vazut?
doi tineri tolaniti pe o banca, el desena si ea ii citea.

a incercat sa prinda ideea lor , dar nu a reusit.

apoi s-a gandit ca ar putea ea sa inventeze acea idee.
de unde? se gandise la suferinta, apoi la libertate, apoi la zvonurile astea noi pe care le combatea ministrul sanatatii.

nu. nu era bine.

si-a dat seama ca nu poate face nimic. Ea nu are idei. Si poate nici nu are nevoie de ele.

Doar ca le doreste. De ce ?

Ca sa le traiasca!

Si-a incheiat ziua continuand sa spere ca sufletul ii va fi curatit.

Doar asa. Pentru ca nu e doar ea. Mai e cineva care o cauta. El are inventiile de mult pregatite pentru ea. Si ea nu poate sa le gaseasca decat daca il va gasi pe "Cineva".

P.S.: Sper sa le gasesti, minunata mea ea!

5 comentarii:

  1. eu cred ca " minunata " ta din cele scrise mai sus are sufletul gol si privirea agera :(
    un " imi pare rau " spus atunci cand trebuie face mult decat un imi pare rau de umplutura...
    imi pare rau.... oare e timpul potrivit?

    RăspundețiȘtergere
  2. draga de ea .. va prinde ideea celor doi tineri si atunci va fi o zi cu parul prins in agrafa cu ideei intelese . umm .. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. cel mai minunat mi se pare sa stai cu el pe o banca si sa iti deseneze si tu sa ii citesti si sa il inspiri :x
    frumos!

    RăspundețiȘtergere
  4. ah mie teama sa incep sa-mi astern gandurile..ti-am zis si in privat cat ma regasesc! deci tac!...dar totusi...minunata de ea o sa zambeasca curand!

    RăspundețiȘtergere
  5. ..sunt sigura ca ideea va veni..si nu va veni ca o pasare ce se grabeste sa se intoarca spre tarile calde, ca sa cugete la cele intamplate.va veni ca o pasare care isi face cuibul in minunata viata despre care ne vorbea minunatul tau cuvant..

    RăspundețiȘtergere